dimarts, 24 de febrer del 2009

Presentació

Feia estona m’havia plantejat escriure de manera periòdica sobre temes d’actualitat. Per posicionar-me en els debats públics. Treure nous temes, grans o petits, que podent ser interessants, -segons el meu punt de vista, clar- no tenien ressò als mitjans de comunicació. Etc.

De fet ja havia començat la presentació, que no he trobat –a saber per on deu romandre-, tot pensant que el títol havia de ser DE, sí, simplement DE.

Volia que aquesta preposició fos l’entrada del que volia dir, de quina temàtica volia xerrar, de quina qüestió volia plantejar.

Bé, com s’ha dit, no ho vaig fer. És una idea més que va quedar amb açò, una idea.

Els motius, uf... La vessa, la por... Per què? i, i... no ho sé.

La vessa no cal explicar-la. Cadascú és com és i, bé, jo som com som i, de vessut -per segons quines coses- ho som molt.

La por pot ser un poc més difícil d’explicar.

El que era clar és que si em comprometia ho havia de fer i açò era assumir una responsabilitat i, com que em conec, sé que em crea problemes si després no ho faig.

Per altra banda, per escriure tenc els reflexes lents. Necessit pensar-me el que vull dir. Vull estar segur del que escric. El que s’escriu queda escrit i es pot retrobar durant molt de temps i, els medis de comunicació estan a l’abast d’un nombrós públic.

També, quan et planteges fer una cosa com aquesta, saps que ha de tenir un mínim de serietat i també un mínim de tamany, aquest, un altre problema afegit.

A més, has d’estar disposat a tenir repliques, a tenir que contestar... i tot açò em va crear una muntanya al davant, quan encara no ho havia començat!

Però els temes als quals voldries donar l’opinió segueixen succeint, segueixen existint i, per açò, m’he plantejat la possibilitat de treure’ls dins del bloc.

El bloc, tot i que és públic, és familiar. El coneixen poques persones i aquestes son properes, amics. Aquí és més bo de fer opinar. Qui el llegeix –que sé que algú ho fa- ja em coneix. No trobarà estrany que escrigui algun disbarat, ni que digui alguna bestiesa, ni el que sigui.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada